Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží do 14 dnů
(Tento text nenahrazuje úplné znění obchodních podmínek)
Pokud jste si objednali zboží, které vám nevyhovuje, můžete nám jej vrátit do 14 dnů od převzetí.
U RedLight panelů prodlužujeme lhůtu na 30 dnů.
Stačí nám napsat na info@welldo.cz, vystavíme vám dobropis a domluvíme se na způsobu vrácení peněz, pokud jste platili na dobírku.
Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením vůči nám jako prodejci – nemusí jít o žádný speciální formulář.
Odstoupení od smlouvy a zrušení objednávky
(Tento text nenahrazuje úplné znění obchodních podmínek)
1. Odstoupení od smlouvy – spotřebitel
Jako kupující – spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu a bez sankcí.
Pokud se rozhodnete odstoupit, zašlete zboží zpět na naši adresu uvedenou níže. Zboží je potřeba doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení.
Vrácení peněz: Kupní cena vám bude vrácena do 14 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byla přijata (pokud se nedohodneme jinak).
❗️ Odstoupení není možné u zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo vyrobeno na míru.
2. Odstoupení od smlouvy – podnikatel
Pokud nakupujete jako podnikatel, řídí se odstoupení od smlouvy ustanoveními § 2001 a násl. občanského zákoníku.
3. Jak odstoupit od smlouvy
Pro odstoupení můžete využít náš online formulář:
👉 Formulář pro odstoupení od smlouvy – zde
Vyplněný formulář zašlete:
📧 e-mailem na: info@welldo.cz
📬 nebo poštou na adresu:
WELLDO, s.r.o., Nová 714/6, 664 41 Troubsko
Zjednodušený reklamačný řád
(nenahrazuje základní text reklamačního řádu v obchodních podmínkách)
Pro uplatnění reklamace prosím vyplňte reklamační formulář zde
Všeobecná ustanovení
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího WELLDO, sro., se sídlem
Nová 714/6, 66441 Troubsko, IČ: 079 13 354, a popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
- Kupující, kterým může být podnikatel nebo spotřebitel, je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
- Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
- Převzetím zboží u kupujících podnikatelů je okamžik jeho předání prodávajícím kupujícímu resp. prvnímu přepravci. V případě je-li kupujícím spotřebitel, je okamžikem převzetí zboží spotřebitelem od prodávajícího resp. převzetí od dopravce.
- Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka - dále jen záruční list) se všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství a pod.).
Délka záruky - Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě (dokladu o prodeji) či jiném průkazném dokladu.
- Při prodeji spotřebního zboží je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
- Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží posuzováno prodávajícím v reklamačním řízení za předpokladu, že byla reklamace oprávněná.
Záruční podmínky - Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými a účinnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz tento Reklamační řád). Reklamaci je možné uplatnit elektronicky posláním reklamačního formuláře na adresu info@welldo.cz. V závislosti na typu zboží vám sdělíme kam máte zboží poslat, pokud je to k vyřízení reklamace nutné. O reklamaci bude vždy vyhotoven reklamační protokol s datem uplatnění reklamace a popisem tvrzených závad zboží.
- Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera je nezbytné provést spolu s dopravcem kontrolu vnějšího stavu zásilky.
- Kupující může vadné zboží k reklamaci zaslat na své náklady přepravní službou na adresu provozovny prodávajícího.
- Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.
Způsob vyřízení reklamace - Je-li kupujícím spotřebitel a reklamace zboží je oprávněná, může kupující požadovat jeho opravu
- O reklamaci prodávající rozhodne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
- Je-li kupujícím podnikatel (nevstupuje do smluvního vztahu s prodávajícím jako spotřebitel), plynou pro něj práva z vadného plnění dle obecně závazných právních předpisů bez úpravy vztahující se k ochraně práv spotřebitelů.
